čtvrtek 28. dubna 2011

20.Dubna 2011 – 3.den

Pro změnu kosa jako prase. Tentokrát navíc umocněná šokem z toho, že jsme do Smith Rocku jeli s tím, že je to poušť a že si tu konečně vyhřejeme kosti. Sníh už se nám hnusí. Ten tu naštěstí nebyl, nicméně v noci jsem klepal zubama a proklínal sám sebe za to, že jsem si nekoupil ten luxusní teploučkej spacák co jsem pár hodin předtím držel v Portlandu v ruce a který byl jen za sto babek.

Celé ráno mrzneme a čekáme až se trochu oteplí, abychom mohli vytáhnout výbavu a jít si zalézt. Výhlad na okolní skály sliboval fakt hodně. Konečně trochu vykukuje slunko a teplota leze tak k 12 až 15°C. Jdeme na to.
Některé z cest jsou tu fakt neskutečné, nechápu, co ty borci dovedou. Smekám. My volíme dvě lehké cesty. Ale skvělí cesty, fakt mě baví a tak vysoko jako nyní jsem ještě nebyl. Což mi zvedá náladičku a tak nevadí ani ten lehčí deštík, co nám zněpříjemňuje procházku okolo místních monumentů, jako je Monkey Face.
Vyrážíme na cestu do Rosenburgu, kde je další z trailů co chceme dát. Ovšem tady nám plán hatí přejezd pásma tří sopek, Three sisters. Chytá nás tu vánice a spolu s tmou to dělá viditelnost nulovou. Silnice je pekelná, Takhle rozbitá není ani v Újezdě nad Lesy! Dole potom velká úleva, berem první flek ke spaní.

Žádné komentáře:

Okomentovat